14 noviembre, 2005

Algo de Atletismo.

Holas, bueno esto que viene a continuación es un plagio directo del blog de Cadoi:

"El record de España de jabalina que marcó el jabalinista de Ponte Caldelas Gustavo Dacal con motivo del meeting de atletismo celebrado el pasado mes de abril de 2003 aún trae cola a día de hoy. Marcó 78 metros y 88 centímetros pero desde aque día el atleta de la provincia pontevedresa ha vivido un auténtico calvario en busca de homologar el registro nacional.
Ya se conoce el verdicto de la justicia ordinaria que falle en contra de Gustavo Dacal y no homologa el récord de jabalina que realizará en la pista del Centro Galego de Tecnifiación Deportiva. La homologación de la jabalina ha sido el caballo de batalla de estos dos años de lucha contra los diferentes estamentos nacionales y federativos en busca de la homologación de la misma. Tres semanas después de haber conseguido la hazaña deportiva, desde Santiago no homologaron la medición de la jabalina además de que también se le buscara las 'cosquillas' en el asunto de la camiseta que al parecer tampoco era del club al que pertenecía actualmente.
En el impreso de la máxima institución, la IAAF, deben aparecer las medidas de la jabalina en milímetros y ahora lo que alega la justicia ordinaria, a la que había alegado Gustavo Dacal en busca de que se le reconociera el récord nacional, es que en su caso tan sólo se reflejaron en centímetros. La jueza que ha visto el caso en especial de Gustavo Dacal decidió no darle la razón al jabalinista de Ponte Caldelas. Al parecer el propio Gustavo Dacal no apelará esta sentencia y se quedará sin poder homologar el récord nacional de jabalina que conquistó el pasado mes de abril de 2003, donde consiguió un máximo lanzamiento de 78 metros y 88 centímetros, en prueba celebrada en la pista del Centro Galego de Tecnificación Deportiva, una pista que parece ser talismán para el jabalinista de Ponte Caldelas."

Fonte: Diario de Pontevedra do 10 de Novembro deste ano.

Varias cousas que comentar. Empecemos polo texto en sí. Está escrito tal cual foi publicado, salvo que corrixín a marca, que segundo o periódico foi de 78.78, o cal é erróneo posto que foi de 78.88, a anterior é a marca do actual récord de España de Julián Sotelo. Pero ademais sorpréndeme a presencia de algunhas faltas de ortografía e dunha redacción, ó meu modo de ver, bastante deficiente nalgúns intres. O cal se supón non debería pasar cando escribe un periodista.

Pero bueno, o importante é o contido da noticia: finalmente Gustavo non poderá ver recoñecido o seu récord de España por unha minucia como a que arriba se comenta. Algo hai aquí, que se a xabelina, que se a camiseta, isto cheira mal ... moi mal. Espero, polo ben de Gustavo e do atletismo, que sexa capaz de volver bater a marca de Sotelo, tena no corpo e merécea. Dende aquí, deséxoche toda a sorte e que finalmente consigas o que mereces (non só mereces, senón que xa fixeches) Gustavo.

Un saúdo.

Tengo que animar desde aqui a Gus, que aparte de ser un gran compañero de entrenamiento cuando empece mis pasos en este mundo del atletismo, es un gran amigo. Traquilo tio que o tempo che devolvera o que é teu, xa ves como dentro de non tanto es capaz de pulverizar esa propia marca tua, segue dandolle duro que te quero ver nunha olimpiada. Gracias Gus.

Deica.

2 comentarios:

paulo dijo...

Bueno, polo menos non vas de Ana Rosa e recoñeces o plaxio :)

Pero están claras as condicións para que consiga de novo o récord: debe ser no estadio da xuventude e debo estar eu presente. Ata o de agora as súas millores marcas sucederon así XD

Ánimo e sorte Gus.

paulo dijo...

Por certo, que me acabo de dar conta, vaia cambio de idioma dentro do mesmo párrafo te marcaches ¡¡¡!!! Bilingüismo puro e duro XD