07 octubre, 2005

1000 visitas

Este vai en Bilingë.

Galego

bueno, amiguetes do mundo, xa superamos as 1000 visitas, gracias a todos por estar ahí o pe do cañon especialmente estes ultimos dias, teño que agardecer especialmente a Cadoi e a Abaddon por incitarme a poñer en marcha o blog, a todolos colegas de Pontevedra Cuña, City, Oscar, Ultron, Ivan, Lobito, Hector, Etc..., tamen porsuposto os colegas de Spanishare, Wish (que nunca me falla), Dethgar, Thedeath, Rock, Buitre. Tamen a alguen que me visita dende Mexico pero non sei quen é. Seguro que me deixo a alguen por ahí.

Castellano

Bueno, amiguetes del mundo, ya hemos superado las 1000 visitas, gracias a todos por estar ahí al pie del cañon especialmente estos ultimos dias, tengo que agradecerlo especialmente a Cadoi y Abaddon por incitarme a poner en marcha el blog, a todos los colegas de Pontevedra, Cuña, City, Oscar, Ultron, Ivan, Lobito, Hector, Etc..., tambien por supuesto a los colegas de spanishare Wish (que nunca me falla), Dethgar, Thedeath, Rock, Buitre. Tambien a quien me visita desde Mexico que no se quien es. Seguro que me dejo a alguien por ahí.

Gracias a todos.

Deica.

No hay comentarios: